Igår kväll

Igår kväll träffade jag, Fredrik och Alex Jonas, en 18 årig dansk kille som också ska till en kibbutz. Han är mycket trevlig och väldigt naiv. Han blev lurad av en arab på väldigt mycket pengar i Jerusalem och måste komma på en lösning för att överleva. Han säger att hans morsa kan överföra pengar, så det borde vara lugnt.
Vi drog till en väldigt trevlig bar som heter Mike's place där vi träffade så trevliga ryssar. Sveta och Ivgi, 2 mycket söta tjejer. Vi var uppe till 6 på morgonen och vi skulle precis säga hejdå och då går jag under min balkong och Alex spydde från vår balkong och jag fick en del på mig. Ganska äckligt, men vilket sammanträffande! Helt sjukt.
Vi är kvar i Tel Aviv eftersom Alex ska vara kvar en natt till. Sen måste vi vara här på fredag också eftersom våra ryska vänner har bjudit in oss till en fest här i Tel Aviv.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Vilken kamera kollar du i Fredrik, sjukt ofokuserad blick?



2009-10-02 @ 13:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0